czwartek, 10 października 2013

TDZ #26

No i mamy 10-ty dzień miesiąca. Czas na 26 rundę Towarzystwa Dobrej Zabawy.
Karteczkę do liftu wybierała dla nas Joasia, a wybrała pracę ArtIs, do której jak zajrzałam -tak wsiąkłam - takie cuda wychodzą spod jej rąk.

To moja interpretacja:

A liftowałyśmy to:

Koniecznie zajrzyjcie na blog ArtIs i na blogi pozostałych dziewczyn z TDZ.




Moja karteczka jest dla super ważnej osoby, dla której wraz z kilkoma innymi dziewczynami zorganizowałyśmy akcję: Urodziny Jesienią :)


Teraz lećcie na blogi: Joasi (którą koniecznie trzeba kopnąć w tyłek i podgonić trochę, bo zapuściła bloga pajęczynami), Aśko i GosiK - by zobaczyć jak one poradziły sobie z liftem.

Oczywiście zapraszamy wszystkich chętnych do przyłączenia się do zabawy.
Stwórz lift pracy ArtIs,wrzuć na swojego bloga, wklej nasz banerek podlinkowany do tego posta i zostaw nam link do siebie w komentarzu.
Jak zabawa to zabawa :D

Pozdrawiam Was spośród jesiennych liści :P
Madzik

4 komentarze:

  1. ryzykowne to połączenie niebieskiego z żółciami i pomarańczami, ale wyszło bardzo fajnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojjj już się biorę za porządki na blogu :)
    Kartka prawdziwie jesienna :))

    OdpowiedzUsuń
  3. a skąd wiecie że mam urodziny jesienią , zgadza się już niedługo , dziękuję dziękuję .... kartka dla mnie stworzona ....................haaaaaaaaaaa pozdr

    OdpowiedzUsuń