środa, 22 maja 2013

Ozdoby Komunijne do bukietów

Na życzenie Izy, specjalnie dla jej synka:
- ozdoby na patyczku - do słodkich bukietów, które to bukiety zrobi już sama Iza :D

U mnie same patyczki, a efekt całości będziemy oglądać za jakiś czas u Izy :D





Bardzo skromne, dwustronne. W środek wklejony papier kolorowy. Tu: kremowy, niebieski i miętowy.
Digi stempelek od Jolagg (chyba) :)))

Pozdrawiam serdecznie i idę z daleka od komputera bo mnie tu zaraz trafi.
Internet stały nie działa, jestem na zastępczym - jakiejś miejskiej darmówce - ledwo to chodzi, więc to co powinnam zrobić w max godzinę - robię już ponad dwie.
Idę - szkoda czasu.
Miłego dnia Wam życzę :)))))



1 komentarz:

  1. HA! Wyprzedziłaś mnie:) U mnie będzie już chyba po komunii, bo nie ogarniam już niczego:)

    OdpowiedzUsuń